Ukázka kol vol. 7

 Po dlouhé době by to chtělo nějakou aktualizaci, tak hurá na to!  Opět jsme z telefonu vytáhli pár fotek renovovaných kol a ty vám tady pěkně naservírujeme.  Mazda 6 Tahle stříbrná Mazda 6 měla už dost zašlá a oloupaná kola, no tak jsme tam dali místo stříbrné tuhle šedou perleť, aby to nebylo nudné.  VW Passat Černá perleť letí stále, tak proč je nedat na černý Passat, vypadá to skvěle!  Škoda Fabia I malá auta si zaslouží mít hezké "papuče", tady ovšem byla jedna zásadní komplikace. Někdo to pěkně zpackal, takže jsme dostali kola opět po neodborném zásahu a tak to vypadalo i následovně. Raději budeme dělat ty opravdu ošklivá kola, než opravovat něčí pokusy, ono je to totiž dražší i na delší dobu.      Ford Focus Tady jsme renovovali poměrně zachovalá kola, ale majitel si chtěl udělat radost. Kola byla spíše odřená od patníků a u středů zoxidovaná. Šlo to docela dobře. :) Před renovací VW Golf MK3 Tenhle Golf GTI 3. generace v opravdu hezkém stavu si krásné obutí opravdu za

Podvodzek - aneb ze šrotu klenot

Po dlouhé době přinášíme nějakou aktualizaci. Trend, který jsme zaznamenali je nejen renovovat kola, ale také částí vozidel, které příliš nejdou vidět, tedy částí podvozkových.

Docela dost se nám teď nahromadilo práce na sportovních vozech, především Subaru Impreza GT a WRX, na které jsme dělali již několik podvozků, včetně nápravnic a všemožných držáků.

Ono pokud dáváte do kupy starší vozy, je škoda zanedbat právě podvozek, který je extrémně zatěžován vnějšími vlivy. Odlétající kamínky, voda i sůl. Nátěry moc nevydrží a důležité je také ošetření před lakováním - tedy důkladné očištění od původních nátěrů i rzi.


Nejprve převezmeme hromadu rezavého a špinavého šrotu, ten v prvé řadě opískujeme. Po opískování už to vypadá k světu, ta barva toho čistého kovu je prostě nádherná i povrch je krásný. 


A pak už jen nalakovat dle přání zákazníka. Co se týče silentbloků, ty většinou necháváme na místě, odpadá tím ošetření dosedacích ploch a případné zalakování, potom může dojít k problémům při lisování silentbloků nových. Ale opět, záleží na zákazníkovi. 


No a jak je to s cenou? To záleží od počtu komponent, které lakujeme. Třeba podvozek na Subaru Impreza GT (WRX) stojí cca 5000 Kč. To obsahuje přípravu, opískování i lakování dvou nápravnic, dvou předních ramen, šesti ramen zadní nápravy.