Ukázka kol vol. 7

 Po dlouhé době by to chtělo nějakou aktualizaci, tak hurá na to!  Opět jsme z telefonu vytáhli pár fotek renovovaných kol a ty vám tady pěkně naservírujeme.  Mazda 6 Tahle stříbrná Mazda 6 měla už dost zašlá a oloupaná kola, no tak jsme tam dali místo stříbrné tuhle šedou perleť, aby to nebylo nudné.  VW Passat Černá perleť letí stále, tak proč je nedat na černý Passat, vypadá to skvěle!  Škoda Fabia I malá auta si zaslouží mít hezké "papuče", tady ovšem byla jedna zásadní komplikace. Někdo to pěkně zpackal, takže jsme dostali kola opět po neodborném zásahu a tak to vypadalo i následovně. Raději budeme dělat ty opravdu ošklivá kola, než opravovat něčí pokusy, ono je to totiž dražší i na delší dobu.      Ford Focus Tady jsme renovovali poměrně zachovalá kola, ale majitel si chtěl udělat radost. Kola byla spíše odřená od patníků a u středů zoxidovaná. Šlo to docela dobře. :) Před renovací VW Golf MK3 Tenhle Golf GTI 3. generace v opravdu hezkém stavu si krásné obutí opravdu za

Technologie - proč komaxit

Co je to komaxit? 
Komaxit nebo práškové lakování probíhá v našem případě elektrostatickým nanesením polyuretanové barvy v prášku na lakovaný předmět, kdy poté barva ve speciální vytvrzovací peci při relativně nízké teplotě (do 200°C) "taje" a vytváří ucelenou jednolitou vrstvu, která je velmi odolná vůči povětrnostním, chemickým i mechanickým vlivům.

Výhody této technologie:
  • jednolitá vrstva bez stékanců a se stejnou šířkou (rovnoměrnost nátěru)
  • vysoká kvalita povrchové úpravy
  • vysoká životnost nátěru díky vysoké mechanické i chemické odolnosti
  • šetrnost vůči životnímu prostředí 
  • pomáhá vyrovnat vnitřní pnutí v discích vzniklých po rovnaní hliníkových kol
Stačí jedna vrstva?
Stačila by, ale my si na vašich kolech dáváme záležet, takže v případě lesklých nástřiků na samotnou barvu aplikujeme ještě bezbarvý ochranný a vytvrzovací komaxit. V případě matných barev se dávám zinkový základ pro ochranu disků v případě poškození matné vrstvy. 
 
Co předchází samotné aplikaci práškové barvy?
Kola nebo jiné kovové předměty musí být před samotnou aplikací komaxitové barvy důkladně připraveny. V prvé řadě je potřeba materiál zbavit původního nátěru. Chemické odlakování bohužel neodstraní oxidaci, takže jsme se vydali cestou mechanické přípravy, tedy pískováním. Pískujeme jemnou hliníkovou drtí, tak aby nedošlo k poškození hliníkových disků. Výsledek má dvě výhody. Tou první je, že je povrch zdrsněný a barva se na kolo lépe přichytí, je tedy trvanlivější. Tou druhou výhodou je, že se zbavíme i oxidace a nehrozí tedy riziko zpěnění barvy při zapékaní barvy. Drobnou nevýhodou však při použití pískování je, že výsledný povrch není zrcadlově jemný, ale má mírnou strukturu. Dalším důležitým krokem je samozřejmě důkladné odmaštění. 

Jak dlouho to všechno trvá?
Doba lakování, počítáno od vyzvednutí do doručení, trvá maximálně dva týdny, většinou však do jednoho týdne. Při technických potížích nebo výlukách si však vyhrazujeme možnost termín dodání prodloužit.